Benvinguda a tothom i convidada a la participació.

Homes per la Igualtat vol ser una referència i un punt de trobada per aquelles persones que cerquen créixer en el camí de la igualtat. I ho vol ser de manera especial per els homes que cercam els camins per a construir nous models de convivència igualitària. En la recerca de noves maneres de viure i entendre la masculinitat.
Homes per la Igualtat, pretén ser punt de trobada, espai de reflexió, d'aprenentatge, de diàleg. També de crítica i denúncia de tota mena de discriminació envers la dona: del menyspreu i de maltracte i violència.
Ens fa lliures i enriqueix com a homes tot camí de diàleg i de corresponsabilitat que afavoreixi el canvi igualitari.

Ens podeu trobar des del Blog, i també podeu contactar amb l'associació mitjançant el correu electrònic:

diumenge, 5 de juny de 2011

Vos donam a conèixer la revista digital de AHIGE.

Es molt possible que ja en tingueu coneixement. Fins i tot que en sou seguid@rs des de fa temps.  No obstant volem deixar constància del que AHIGE com a associació pionera dins l'àmbit estatal està desenvolupant des de fa 10 anys. I una bona manera de fer-ho es poder seguir la publicació digital a n'aquest enllaç: 


Ens permetem copiar un article de la seva revista:

Cumplimos 10 años. Así es y así surgió AHIGE. PDF Imprimir E-mail
Escrito por Redacción   
Un recorrido por la historia de AHIGE desde sus comienzos en 2001 hasta la actualidad. 
______________________________________________________________________
A principios de 2001, en Málaga (España), nos reuníamos por primera vez un grupo de hombres con un objetivo: hablar. Intercambiar ideas, pensamientos y sentimientos acerca de nosotros mismos, reflexionando en torno a lo que significa en estos tiempos, ser hombre. Había muchas preguntas y muy pocas respuestas: ¿qué es y qué significa ser hombre en nuestros días? ¿Por qué soy yo y somos así los hombres? ¿En qué medida nos determina el modelo tradicional de masculinidad? ¿Por qué nos relacionamos con nuestra pareja, hijos e hijas, con nuestros padres y madres de la manera que lo hacemos? ¿Por qué tenemos esta sexualidad? ¿Por qué tenemos esta relación con el poder y el estatus social? ¿Por qué la violencia? ¿Qué estamos haciendo al respecto de todo ésto?
Muchas preguntas que no tenían respuesta. La gran innovación fue que empezamos a aplicarnos, a nosotros mismos, la perspectiva de género. Ésto nos permitió adquirir una nueva visión de nuestra historia y realidad que nos abría muchas puertas. La otra novedad era que 7 hombres hablábamos desde lo personal y la complicidad intentado romper las barreras que se interponen en la comunicación de cercanía entre los hombres.


Cap comentari:

Publica un comentari